Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Dit verschilt per product. Je kunt bij iedere product de verwachte levertijd zien. Hieronder vind je een overzicht van de verschillende levertijden:
Morgen thuisbezorgd
Het product is op voorraad in ons magazijn. Wij versturen je bestelling nog dezelfde dag.
Nog wel op te halen in een winkel
Het product kun je afhalen bij één van onze winkels. Je vindt de actuele voorraad onder de knop 'Bekijk winkelvoorraad'. Dit product kun je ook bestellen via onze webshop. De levertijd is dan ongeveer twee weken.
Hoe maak ik een afspraak?
Een afspraak is niet nodig. Je bent altijd van harte welkom in onze winkels.
Hoe maak ik gebruik van korting voor klanten van International Card Services
Je kunt terecht in onze speciale ICS webshop. Deze bereik je via de website van ICS. Klik hier voor de link naar de juiste pagina.
Zijn er ook al screenprotectors en hoesjes voor de nieuwe iPhone?
Zeker! In onze winkel kun je bij het ophalen van je nieuwe iPhone gelijk een nieuwe Belkin screenprotector aanschaffen. Dan is je nieuwe iPhone gelijk goed beschermd. Ook vind je verschillende soorten hoesjes in onze webshop en winkel.
Ik kreeg geen bestelbevestiging. Is mijn bestelling goed gegaan?
Dat is niet de bedoeling. Momenteel onderzoeken wij dit probleem. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice. De contactmogelijkheden vind je hieronder. Onze klantenservice heeft het e-mailadres nodig waarmee je de bestelling plaatste. Je ontvangt binnen twee werkdagen een nieuwe bevestiging.
In mijn account zie ik mijn bestelling niet terug in het overzicht. Klopt dit?
Waarschijnlijk plaatste je eerst een bestelling en daarna maakte je een account. Daardoor is je bestelling niet te zien in het overzicht. Helaas kunnen wij dit nog niet koppelen. Later dit jaar wordt deze functionaliteit wel beschikbaar.
Contact opnemen met Amac
Maandag: | 13:00 - 18:00 |
Dinsdag t/m vrijdag: | 10:00 - 18:00 |
Zaterdag: | Gesloten |
Zondag: | Gesloten |
(lokaal tarief)
Inruilservice
Upgrade je device.
Ontvang gelijk korting met de Amac inruilservice. Een van onze medewerkers bepaalt de waarde die gelijk wordt verrekend met je nieuwe aanwinst.
Reparatie
Door Apple gecertificeerde service
Waar je je Apple-apparaat ook hebt gekocht: service en reparatie door de mensen die ‘m het beste kennen, met originele Apple-onderdelen.
A-Mac B.V.
Proostwetering 13
3543 AB Utrecht
KVK: 30194102
BTW: NL813220440B01
Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
.
Dit verschilt per product. Je kunt bij iedere product de verwachte levertijd zien. Hieronder vind je een overzicht van de verschillende levertijden:
Morgen thuisbezorgd
Het product is op voorraad in ons magazijn. Wij versturen je bestelling nog dezelfde dag.
Nog wel op te halen in een winkel
Het product kun je afhalen bij één van onze winkels. Je vindt de actuele voorraad onder de knop 'Bekijk winkelvoorraad'. Dit product kun je ook bestellen via onze webshop. De levertijd is dan ongeveer twee weken.
Hoe maak ik een afspraak?
Een afspraak maken is niet nodig. Je bent altijd van harte welkom van onze winkel.
Hoe maak ik gebruik van korting voor klanten van International Card Services
Je kunt terecht in onze speciale ICS webshop. Deze bereik je via de website van ICS. Klik hier voor de link naar de juiste pagina.
Zijn er ook al screenprotectors en hoesjes voor de nieuwe iPhone?
Zeker! In onze winkel kun je bij het ophalen van je nieuwe iPhone gelijk een nieuwe Belkin screenprotector aanschaffen. Dan is je nieuwe iPhone gelijk goed beschermd. Ook vind je verschillende soorten hoesjes in onze webshop en winkel.
Ik kreeg geen bestelbevestiging. Is mijn bestelling goed gegaan?
Dat is niet de bedoeling. Momenteel onderzoeken wij dit probleem. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice. De contactmogelijkheden vind je hieronder. Onze klantenservice heeft het e-mailadres nodig waarmee je de bestelling plaatste. Je ontvangt binnen twee werkdagen een nieuwe bevestiging.
In mijn account zie ik mijn bestelling niet terug. Klopt dit?
Waarschijnlijk plaatste je eerst een bestelling en daarna maakte je een account aan. Daardoor is je bestelling niet te zien in het overzicht. Helaas kunnen wij dit nog niet koppelen. Later dit jaar wordt deze functionaliteit wel beschikbaar.
Chat met Amac
Bel met Amac
Het is erg druk bij onze telefonische klantenservice. De wachttijd is langer dan 10 minuten. Daarom adviseren wij je een bericht te sturen via WhatsApp, Apple Business Chat of chat.
Bel je liever dan dat je chat via WhatsApp, iMessage of onze live chat? Geen probleem! We zijn ook telefonisch bereikbaar. Je spreekt ons meestal binnen 5 minuten.
(lokaal tarief)
Maandag: | 13:00 - 18:00 | ||
Dinsdag t/m vrijdag: |
10:00 - 18:00
|
||
Zaterdag: | Gesloten | ||
Zondag: | Gesloten |
Bel met Amac
Bel je liever dan dat je chat via WhatsApp, iMessage of onze live chat? Geen probleem! We zijn ook telefonisch bereikbaar. Je spreekt ons meestal binnen 5 minuten.
(lokaal tarief)
Maandag: | 13:00 - 18:00 | ||
Dinsdag t/m vrijdag: | 10:00 - 18:00 | ||
Zaterdag: | Gesloten | ||
Zondag: | Gesloten |
Inruilservice
Upgrade je device.
Ontvang gelijk korting met de Amac inruilservice. Een van onze medewerkers bepaalt de waarde die gelijk wordt verrekend met je nieuwe aanwinst.
Reparatie
Door Apple gecertificeerde service
Waar je jouw Apple-apparaat ook hebt gekocht: service en reparatie door de mensen die ‘m het beste kennen, met originele Apple-onderdelen.
A-Mac B.V.
Proostwetering 13
3543 AB Utrecht
KVK: 30194102
BTW: NL813220440B01